X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

Menu
košík
0
kategorie

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na povleceni-obchod@seznam.cz.
O vyřízování zásilky budete informováni e-mailem nebo telefonicky. 
Kompletní informace na toto téma naleznete v obchodních podmínkách.

Výměna zboží

(Tyto informace se týkají výměny zboží na přání zákazníka, např. z důvodu špatně zvoleného rozměru, barvy, apod.)


Vyměnit lze pouze nepoužité a nevyprané zboží v původním balení, a to nejpozději do 30 dní od zakoupení zboží. Stačí jej obvyklým způsobem zaslat na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a za co má být vyměněno. Nezapomeňte uvést kontaktní údaje včetně telefonního čísla, v ideálním případě přiložte kopii faktury. Výměna zboží je možná pouze za položky uvedené v internetové nabídce (skladem)! Před odesláním zásilky proto zkontrolujte, zda je Vámi požadovaný produkt nabízen. Nemusíte se vázat na původní výši objednávky, případný doplatek uhradíte formou doběrečného, v opačném případě do zásilky přiložte číslo účtu, na který má být zaslán přeplatek. Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail.

V tomto případě hradí veškeré náklady na dopravu zákazník. Zboží k výměně nezasílejte na dobírku!
Ke stažení: Formulář pro výměnu zboží

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

Zboží zašlete klasickým balíkem na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno(standardní zákonná lhůta 14 dní). Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte, uveďte kontaktní údaje včetně telefonního čísla a nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží nezasílejte na dobírku! Kompletní informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v obchodních podmínkách 

Ke stažení: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace

Zboží k reklamaci zašlete klasickým balíkem na adresu Hrnčířská 888/11, 602 00 Brno. Do zásilky přiložte informaci o tom, jaké zboží zasíláte a uveďte, z jakého důvodu zboží reklamujete. Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu (faktury). Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zadáme do systému, zašleme Vám informační e-mail. Zboží k reklamaci nezasílejte na dobírku! 
Ke stažení: Formulář pro reklamaci zboží